با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ توسعه آموزش و پرورش از طریق بکارگیری ابزار الکترونیک ارتقا پیدا می کند
زیارت عاشورا
توسعه آموزش و پرورش از طریق بکارگیری ابزار الکترونیک ارتقا پیدا می کند
نماینده تام الاختیار وزارت ارتباطات در کمیته مشورتی جشنواره فاوا گفت:رویکرد آموزش و پرورش الکترونیکی کردن وضعیت فعلی برای توسعه زیربنایی حوزه های مختلف است.

خسرو سلجوقی در گفت و گو با خبرگزاری فرهنگیان ، گفت: در راستای تفاهم نامه وزارت اطلاعات و ارتباطات با وزارت آموزش و پرورش بحث به کارگیری ICT  یا فناوری اطلاعات برای توسعه آموزش و پرورش و در نهایت توسعه کشور اقداماتی انجام می دهیم.

وی ادامه داد: رویکردهای آموزش و پرورش الکترونیکی کردن وضعیت فعلی برای توسعه زیربنایی حوزه های مختلف همچنین استفاده از ابزارهای جدید با رویکرد دیگر برای تغییر نوع آموزش است.
 
نماینده تام الاختیار وزارت ارتباطات در کمیته مشورتی جشنواره فاوا گفت: در سیستم کنونی وزارت آموزش و پرورش باید روش تدریس، نوع آموزش در کتب درسی و نوع ارتباطات تغییر کند.
 
سلجوقی ابراز امیدواری کرد و گفت: این رویکرد باید در آموزش و پرورش حاکم شود ما نیز برای تحقق این موضوع ابزاریم تا تصمیم گیران شورای عالی و مسئولان آموزش و پرورش با انتقال و ورود نوآوری به این وزارت خانه رویکرد توسعه را به اجرا برسانند.
 
دبیر کارگروه های تحت مدیریت سازمان فناوری اطلاعات ایران افزود: اگر رویکرد توسعه ای در وزارت آموزش و پرورش محقق شود با یک جهش بزرگ روبرو خواهیم شد.
 
وی با بیان اینکه توسعه هیچ کشوری بدون توسعه آموزش و پرورش اتفاق نمی افتد، گفت: آموزش و پرورش ما زیربنای لازم برای توسعه ندارد باید با استفاده از ابزار الکترونیک بهره بری آموزش و پرورش بالا رود.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394برچسب:, | 11:34 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |